Subject: KUTSE ELWINDi meretuulepargi KMH programmi tutvustavale koosolekule
From: Tõnn Tuvikene <[email-masked]>
Date: Tue, 13 Aug 2024 16:13:51 +0300

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

ELWINDi Eesti ala meretuulepargi keskkonnamõju hindamise programmi tutvustus

Kutsume asutuste esindajaid 23.augustil 2024 kell 11.00 - 12.00 Eesti-Läti 
meretuulepargi (ELWIND) KMH programmi tutvustavale koosolekule, mis toimub 
Teamsis. Kutse saadetakse koosolekule registreerunutele.

Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve Amet (TTJA) algatas ELWIND 
meretuulepargi hoonestusloa menetluse ning keskkonnamõju hindamise 
28.03.2024 otsusega nr 1-7/24-102.

Nüüdseks on KMH programm valmis, TTJA esitas selle keskkonnamõju hindamise 
ja keskkonnajuhtimissüsteemi seaduse (KeHJS) § 16 lõike 2 alusel avalikule 
väljapanekule ja asjaomastele asutustele seisukoha küsimiseks.

Alates 21.06.2024 on jõustunud KeHJSe uus redakstioon, mis näeb ette, et nii 
avalikustamise kui ka asjaomaste asutuste seisukoha küsimise etapp toimuvad 
samal ajal. Selleks, et KMH protsess kulgeks ladusamalt, teeme ettepaneku 
kohtumiseks, kus tutvustatakse KMH programmi ja saame vastata täiendavatele 
küsimustele.

Palun andke oma osalusest teada  <https://forms.office.com/e/ZmLeeJTLQp> 
siin vormis hiljemalt 19.augustiks. Samuti jagage palun kutset oma ametkonna 
sees sellest huvitatud kolleegidega.

KMH programmi ja selle lisadega on võimalik tutvuda 
<https://ttja.ee/eraklient/tarbija-oigused/avalikud-teated/keskkonnamoju-hindamisega-seotud-teated#elwind-eesti-ala-mer> 
TTJA kodulehel.

Juhul kui tekib jooksvalt küsimusi KMH programmi osas, võtke julgesti 
ühendust!

Lugupidamisega,

Tõnn Tuvikene

ELWINDi projektijuht

Kastani tn 42, Tartu

Tel: 5880 0223

 <http://www.kik.ee> www.kik.ee

 <http://www.kik.ee/facebook> www.kik.ee/facebook

 <https://keskkonnainvesteeringutekeskus.sendsmaily.net/landing-pages/6ced13c9-2afd-417e-ac87-0f912791c444/html/> 
Liitu KIKi uudiskirjaga